catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

Dag 3

Publicerad 2013-10-03 08:09:00 i Allmänt

Tjabba tjena hallå
 
Är helt dötrött idag, sover skit dåligt verkligen. Lägger mig ändå tidigt men så har man en dotter som ska upp på nätterna, sen så ligger man på morgonen och väntar på att hon ska vakna och det blir man verkligen inte pigg av.
 
Med dieten går det väl sådär bra. Försöker hålla maten och det går väl rätt så bra men träningen blir lite off. Har verkligen inte orken att göra det. Rider ändå rätt mycket och fixar i stallet så det får vara min träning för nu.
 
Går iaf ner i vikt och det är ju det som är A och O just nu =)
 
Hopp, men vi hörs senare för ska klä på mig lite kläder, eller ah mycket för det är jävligt kallt ute. -3 fyyy brrr
 
Hare gött hajj
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela