catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

Tisdag idag!

Publicerad 2013-09-17 07:54:26 i Allmänt

Tjo..
Idag blir det inte så mycket gjort iaf, tror jag =/

Blir till att lämna H på dagis och sedan dra vidare in till Knalleland för att köpa skor till Kevin så han kan vara med på skoljoggen imorgon. Är lite dåligt med skor här ;)

Efter det så blir det bara hem och ta det lugnt samt att glo på tv och laga lite lunch..

Imorgon däremot så är det lite knökat.
Kl 9.00 har jag intervju för extrajobb
Kl 10.00 har jag en intervju till för ett extrajobb

Sen vidare till stallet för att rida lite tror jag, sen hem och käka och hämta H och sen vidare till stall nr.2 och rida lite till =)


Funderar på om jag ska köpa ett sånt här pannband till Talisman för tävlingarna på Tokarp..
Vad tror ni om det???
Finns på denna adress https://www.facebook.com/ErnebornDesign?fref=ts
(vet inte hur man gör för att göra en länk =/)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela