catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

Bestämt mig

Publicerad 2013-09-23 10:51:41 i Allmänt

Yes, nu har jag bestämt mig. Blir en kick-start med World of shape from 1/10.
Ska bli riktigt kul och jag är taggad att göra mitt absoluta bästa att gå ner i vikt och må bättre helt enkelt.
Ska bara få in i huvudet att gå in för detta 100% och verkligen engagera mig och ha disiplin på mig själv att inte fuska och inte slarva med något.
 
Detta ska gälla stenhårt, så dewt blir bye bye till mina Red Bulls =( och bye bye godis =(
Men nu får det vara så =)
SKA GÅ NER I VIKT, väger på tok för mycket.
 
Så 1/10 kommer jag skriva in start vikten och sen så kör vi =)
 
 
Idag så ska jag, Haylie och mamma baka bullar ;)
Får passa på denna veckan hihi
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela