catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

Helt slut

Publicerad 2013-09-24 17:13:00 i Allmänt

Det är jag idag!Lämnade H på dagis i morse och åkte till stallet. Släppte ut hästarna och sen så åkte vi ner till My One en snabbis och till Subway.Sen va det dax att rida efter lite mat. Först så red jag Alonzo, en av saluhästarna. Kallas för älgen ;) Han är stor, ca 175. Trevlig att rida men väldigt stark. Men det gick faktiskt bra till slut.Gick in med honom och hämtade nästa häst. En av Amandas hästar, Candy Girl.Gillar den hästen på något skumt sätt. Trevlig att rida, på sitt sätt ;)Man får verkligen RIDA när man rider på henne och det är kul :) Blev en massa tempoväxlingar i lång och låg form. Gick väldigt bra så är nöjd :)Åkte sedan och hämtade H på dagis och hem. Glor på tv just nu, har duschat och H ska snart gå och lägga sig och då ska jag bara dö lite på soffan ;)Så hej då så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela