catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

Fredag

Publicerad 2013-02-01 15:55:07 i

Idag har varit en lugn dag och kommer förbli en lugn dag :)
Det är ju helg också ;) får se vad den har att erbjuda.
Antagligen ingenting haha ;)

Hoppträningarna igår va väldigt givande. Man blir så sugen att skaffa häst, men har varken tid eller råd så det får va :(
Men kul att se hur en människa och en häst kan bli så samspelta samt att man verkligen ser det där "klicket" emellan dom att "aha är det så vi ska göra" och så bara funkar det och alla är i harmoni.

Vill det ska bli onsdag nu så jag också får rida lite och lukta lite häst ;)

Nu får det vara nog.
Hej hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela