catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

Slappar dag

Publicerad 2013-09-11 15:08:44 i Allmänt

Idag har jag lämnat Haylie på dagis, varit i stallet med Amanda och kollat på när hon hoppade lite. Mockade en box, käkade lunch och sen åkte jag och hämtade Haylie från dagis..
Är väl det jag har gjort..
 
Blir ingen ridning för mig idag då jag inte får tag på någon som kan ta Haylie eftersom brorsans sambo och unge är sjuka och mamma och pappa ä i Kroatien och tror inte de är så sugna på att åka hem för det ;)
Sambon jobbar till typ 19 så han hinner inte hem heller.. Men men får rida på lördag istället =)
 
Försöker fortfarande komma på lite bilar som vi kan kolla på men det är inte lätt.. Någon som har ett förslag på bilar (1 kombi och 1 *små* bil) så skriv en kommentar, ska vara hos en bilfirma och båda ska finnas där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela