catarinajohnson.se

Om mig och mitt liv.

sponsrad video- Vad skrattar du åt?

Publicerad 2013-09-11 06:48:51 i Allmänt

Detta är ett sponsrat inlägg




Förstår inte att det ska vara så svårt att hitta en bil eller ah två bilar när man väl bestämt sig att man ska byta/skaffa nya bilar..är ju en ren djungel där ute med bilhandlare..men jag tror att jag har hittat iaf två st som vi ska kolla på..är audi a6..vi behöver en stor bil och sen en mindre bil för pendling till stan osv och den stora bilen ska jag och Haylie ha för dagisturer samt handlingarna =)
men tror detta kommer bli bra..
nää nu ska jag dricka en redbull för är helt död då lillan skulle gå upp halv sex typ..
sen så blir det dagis för henne och sen så får jag se om jag åker upp och kollar på ia och amanda när dom ska träna eller om jag åker hem och dör lite i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva om ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela